.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مظلومیت بزرگترین قهرمان تیراندازی جانبازان و جهان؟
وی جانباز70 درصد قطع نخاعي دوران 8 سال دفاع مقدس است که برای اولین بار در تاریخ تیراندازی کشورمان ، موفق به كسب رتبه سوم رده بندي جهاني كميته تيراندازي بين المللي معلولين در رشته ...هنوز غبار مظلومیت در چهره این ...
مظلومیت بزرگترین قهرمان تیراندازی جانبازان و جهان؟

سید رمضان صالح نژاد يكي از جانبازان 70 درصد و قطع نخاعي دوران 8 سال دفاع مقدس است که برای اولین بار در تاریخ تیراندازی کشورمان ، موفق به كسب رتبه سوم رده بندي جهاني كميته تيراندازي بين المللي معلولين در رشته تفنگ بادي ايستاده كلاس SH1شد.
ولی هنوز غبار مظلومیت در چهره این جانباز موج می زند .وی که ساکن شهرستان محروم سوادکوه در استان مازندران می باشد به خاطر بالابردن كيفيت كارش با هزینه شخصی ، سلاح شخصي كه اندازه و طولش مناسب باشد، خريداري كرده و با آن كار ميكند. و حتی مجبور است ساچمه مناسب اين سلاح را هم با هزينه شخصي از خارج وارد كند و در این راستا هیچ حمایتی از این قهرمان ملی که باعث غرور ملی همه ما ایرانیان بوده به عمل نیامده است و حتی با وجود این مقام ارزنده در سال پیش به عنوان قهرمان استانی جهت شرکت در مراسم قهرمان قهرمانان کشوری از ایشان دعوت به عمل نیامد .
آیا به راستی کسانی بودند که مقام و افتخاری بالاتر از ایشان برای مازندران و حتی ایران خلق کرده باشند و آیا نمی توان ایشان را با این همه مقام جهانی و این افتخار در رده بندی بین المللی جزء ۱۰ نفر برتر ورزش ایران شمرد . آیا باید محرومیت شهرستان سوادکوه که مورد فراموشی مدیران دولتی قرار گرفته باید به مردمانش و به قهرمانانش که افتخار ملی هستند سرایت کند . صالح نژاد ، كاپيتان تيم ملي كشورمان كه از سال ۱۳۷۱عضو تيم ملي است، از سال ۷۲در مسابقات مختلف برون مرزي شركت كرده و مجموعا ۱۶مدال رنگارنگ بدست آوردهاست.
ضمن اينكه نزديك به ۵۰ مدال طلا هم از مسابقات داخل كشور دارد. ولی تا به حال هیچ قدرانی که قابل شان و منزلت این قهرمان باشد توسط مدیران ورزش کشور و مدیران ورزش جانبازان و مدیران استان مازندران صورت نپذیرفت. صالح نژاد در ۳دوره بازيهاي پارالمپيك شركت كرده و درمسابقات جهاني سال گذشته در سوئيس توانست بين ۴۲نفر به عنوان نايب قهرماني در پيكارهاي تفنگ بادي دست يابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعيد 23 خرداد 1386
يا حق او وارث به حق معصوميت جانبازان است
مرتضی کاشی 15 دي 1386
در شهر زیراب تیرانداز طپانچه زنی به نام رضا خلیلی که از شاگردان آقای صالح نژاد هستند و دارای استعداد زیادی در رشته خود دارد و به گفته خود مربی ایشان در آینده بهترین تیرانداز در جهان خواهد شد ولی به این استعداد هیچ گونه توجهی نمی شود و هزینه این جوان 19 ساله را خود آقای صالح نژاد می پردازد .
آتنا خلیلی پالندی 23 دي 1386
آیا خود مسئولین سوادکوه برای ایشان کاری کرده اند ؟ آیا نامی از ایشان در خیابان یا میدان یا حتی بلوار ثبت شده ؟ آیا تاکنون مراسم تجلیل برای ایشان برگزار نموده اند ؟ در خبرها آمده بود که ایشان 14 سال پیاپی تیم جانبازان مازندران را به مقام قهرمانی رسانده اند و باشگاهی را با هزینه شخصی ساخته اند و وقف نموده اند . چرا باید این سوال ها پیش بیاید .
حسین ساتکین 30 دي 1386
سیدرمضان صالح نژاد شاگردهای زیادی پرورش داده است ومیدهدو همچنان در جهان میدرخشند یکی از شاگردهای او حسین ساتکین می باشد که با وضعیت جسمی نامناسب و با 70% جانبازی قهرمان سه دوره تیراندازی جانبازان شیمیائی کشور وبابیش از 9 مدال طلای کشوری در صدر می باشد .
سعید ساتکین 1 بهمن 1386
من افتخار می کنم که مربی پدر من خود از جانبازان جنگ می باشد زیرا پدرم نیز جانباز 70% می باشد
قاسم زارع چمازکتی 2 بهمن 1386
از زحمات بی دریغ شما استاد گرامی تشکروقدردانی میشود که زحمات زیادی برای جانبازانشیمیاییsevere کلاس s وm کشیده اید کمال تشکر را دارم که برای اماده نمودن جانبازان در مسابقات چابهار بهمن1386
سعید ساتکین 6 بهمن 1386
اینجانب سعید ساتکین فرزند جانباز حسین ساتکین میباشم من مفتخرم که مربی پدرم آقای صالح نژاد که خود از جانبازان جنگ است می باشد
حسين ساتکين 6 بهمن 1386
یک هفته به مسابقات مانده ولی متأسفانه بنیادشهید اداره کل هنوز تفکیک شیمیائی اعضاء تیم را مشخص ننموده است به احتمال قوی تیم مازندران اعزام نخواهد شد کمال تأسف را دارم ! (حسین ساتکین )
مهدی مرادی 27 بهمن 1386
آیا خیابان های شهر زیراب لیاقت نام ایشان را دارد . باید یکی از خیابان های استان را به نام ایشان نام نهاد .
سید محسن حسینی 29 بهمن 1386
من از زحمات ایشان تشکر می کنم و به ایشان می گویم ایول به این همه صبر و شکیبایی .
حسینعلی خلیلی 2 اسفند 1386
این همه تلاش و کوشش رو بنازم . ولی کو قدر دان اینهمه زحمات .
حسینعلی خلیلی 2 اسفند 1386
این همه تلاش و کوشش رو بنازم . ولی کو قدر دان اینهمه زحمات .
مه 27 شهريور 1392
خیلی مرده،خودشم میدونه ک بهترینه، من که تو یه نگاه عاشقش شدم،
من آدرس باشگاهو سایت یا میلشو میخوام، اگه میشه کمکم کنین ممنون میشم.
سید جواد مهدوی 25 بهمن 1392
بنام خدا ایجانب سید جواد مهدوی یکی از شاگردان حاجی صالح نژاد که از سال 1381 تا به حال زیر نظر استاد بزرگواری همچون سید رمضان صالح نژاد بوده و هستم و تاکنون چندین مدال رنگارنگ از مسابقات کشوری و استانی دریافت نمودم و واقعا باید از چنین مربیانی که با هزینه شخصی خودش به ما علم می آموزد تقدیر و تشکر فراوان کرد اینجانب به شخصه از مربی خودم سید رمضان صالح نژاد تقدیر و تشکر می نمایم و انشاء الله بتوانیم جبران کنم مهدوی جانباز هفتاد درصد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.